25-04-2008, 07:22 AM
KlausM Skrev:Selv tak.
Prøv at søge under Good Guys/Bad Guys her på forum. Der er vist delte meninger om Watches.de men vist aldrig nogen der ikke har fået penge igen.
På bl.a. Movements.dk kan du søge på serienumre. Bogstavet i nummeret giver en god indikation af årgangen. Eksempelvis er U" fra omkring ´97.
På Chrono24.com kan du måske også finde det ur du søger.
Mvh
Klaus
Hej Claus,
Det for linket. Det var i det hele taget en interessant side movements.dk - man blir så klog jo
Hvordan er holdningen til at købe et ældre ur? altså bortset fra dem, der er svære at få fat på og som er mere spændende at have i den oprindelige model. Et ur som det jeg gerne vil ha - har det ændret sig og har det nogen betydning at det er 10-15 år gammel?
Umiddelbart har jeg en fornemmelse af, at jeg hellere vil have et nyere ur - kan ikke helt forklare hvorfor, men det er vel noget med at det er så ubrugt og i god stand som muligt. Og så kan jeg bedre li den nye Jubilee lænke fx.
Der er ikke noget med toldfrit område og at det kan betale sig at købe et på Lanzarote vel? jeg tager nemlig til La Santa Sport om tre uger
Hanne

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)