19-07-2012, 11:16 PM
Jeg kan med sikkerhed sige i misforstår willy,
willy kan godt lide Rolex for hvad de er han har også ejet flere af dem (har pt 2 stk)
han syntes bare de er prissat helt skævt i dag og den måde de manipulerer med priserne er ikke hans kop te (for nu at blive i det engelske
)
Han ser bestemt ikke ned på nogen,heller ikke din tegnedreng kalle
det er måske bare skrevet i et sprog som er mere klar i spyttet end vi danskere lige er vant til,
men tror mig der er intet ondt ment i det han skriver eller i willy selv
Så kan man selvfølgelig spørge hvor ved du det fra,
men ud fra de mange fornøjelige timer jeg har tilbragt sammen med manden kan jeg med sikkerhed sige det ved jeg 100%
Skal vi nu ikke dreje tråden væk fra en personlig vinkel og så gå efter urene igen
willy kan godt lide Rolex for hvad de er han har også ejet flere af dem (har pt 2 stk)
han syntes bare de er prissat helt skævt i dag og den måde de manipulerer med priserne er ikke hans kop te (for nu at blive i det engelske
Han ser bestemt ikke ned på nogen,heller ikke din tegnedreng kalle
det er måske bare skrevet i et sprog som er mere klar i spyttet end vi danskere lige er vant til,
men tror mig der er intet ondt ment i det han skriver eller i willy selv
Så kan man selvfølgelig spørge hvor ved du det fra,
men ud fra de mange fornøjelige timer jeg har tilbragt sammen med manden kan jeg med sikkerhed sige det ved jeg 100%
Skal vi nu ikke dreje tråden væk fra en personlig vinkel og så gå efter urene igen
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)