-
#6
Kalle Skrev:Hvad sker der lige for prisen på et Breitling Avenger med stållænke. Er der gjort ekstra meget ud af det standard ETA Valjoux 7750 værk som ligger i uret eller har jeg overset noget andet. Over 38000 kroner er listeprisen på en "almindelig" kronograf med simpel datovisning. Der er ikke hverken gangreserve indikator, guld, diamanter eller andre spændende sager på uret. Er det ikke lige at stramme skruen?

[/quote] Jeg har altid været godt og grundig træt at alle de "hemmelige" priser, men går den så går den vel.....eller noget? [/quote]

Det ur kan godt skaffes til en langt billigere pris end 38.000 kr., Kalle. Min gode ven samt urtosse har haft en del ure fra Breitling i nærmest ny stand til fornuftige priser.

''Hemmelige priser'' er måske lidt meget sagt. De fleste forhandlere oplyser som udgangspunkt prisen på et givent ur ved forespørgsel. Og ellers bør det tages in mente, at priserne stiger med jævne mellemrum. En forhandler er næppe interesseret i at blive bundet op på en pris, som måske er forældet pga. en prisstigning.
Svar


Beskeder i denne tråd
Prisen på et "almindeligt" Breitling? - af berg - 16-07-2012, 09:12 PM
Re: Prisen på et "almindeligt" Breitling? - af Mr. Tick - 17-07-2012, 07:29 AM
Prisen på et "almindeligt" Breitling? - af JJG - 01-08-2012, 10:09 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)