24-03-2008, 12:44 AM
Google som mad - så finder du en del svar. I min optik lyder det OK med 10.000 $. 50års modellen til ca 50.000 dkk (lige under med dagens dollar kurs) er vel fint nok hvis du overhovedet kan finde den og den er NIB
Railmaster XXL findes - og her er jeg som så ofte lidt på herrens mark men hvis du behøver hurtig hjælp kan et svar jo være til en eller anden hjælp - i flere ref gennem tiden
Superlækkert ur og dyrere end 50 års modellen i de dyreste ref, men jeg tør ikke sige noget specifikt på den baggrund.
Jeg tror ikke jeg kan hjælpe mere, men vi har jo mindst en Omega AD med i blandt hos os og han/de kan sikkert hjælpe mere sikkert hvis du giver ref nummer for railmasteren (eller som min materiale)
Lad nu være med at falde i kanalen
vh
Railmaster XXL findes - og her er jeg som så ofte lidt på herrens mark men hvis du behøver hurtig hjælp kan et svar jo være til en eller anden hjælp - i flere ref gennem tiden
Superlækkert ur og dyrere end 50 års modellen i de dyreste ref, men jeg tør ikke sige noget specifikt på den baggrund.
Jeg tror ikke jeg kan hjælpe mere, men vi har jo mindst en Omega AD med i blandt hos os og han/de kan sikkert hjælpe mere sikkert hvis du giver ref nummer for railmasteren (eller som min materiale)
Lad nu være med at falde i kanalen
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)