08-07-2012, 09:21 PM
willy Skrev:It looks just like thousands of other mainstream divers out there. And most IWC enthusiasts do not like it , because it does not look like a IWC . The quality is the usual IWC ,the exception is it looks just like any other desk diver . And like it or not it did recieve a lot of bad reviews all around the world when it came out .Der er stor forskel på at skrive at det handler om designet (som du skriver herover) eller at det handler om kvaliten (som du skrev i dit første indlæg citeret herunder)
willy Skrev:The new Aquatimer models are no where near the quality of the old models . They are just mainstream desk divers that have recieved universial critisism from nearly all watch critics. They have been called the worst watches IWC have ever built , and i agree . I would not own one if you gave it to me . WillyDet subjektive i design debatterer vi jo som sædvanligt meget, men kvaliteten på uret, er vi vel enige om er i orden.
Så når alt kommer til alt, handler bare om, om man er til moderen eller datteren - jeg snupper begge, da jeg ikke er så kræsen
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)