30-03-2013, 05:21 PM
Jeg har et Black Monster med modificerede skive og visere. Uret får dog ingen armtid. ABSOLUT IGEN ARMTID. Min første indskydelse er at sælge uret, men salgsprisen på modded seiko monster er ikke særlig høj, formoder jeg.
Uret er jf billede med sort skive, som mine andre tre ure, så jeg fik ideen, om uret kunne ændres til orange monster, o derved MÅSKE få LIDT armtid til sommer. Dette kræver dog, at jeg køber en original orange skive og får hjælp af en urmager. Derfor følgende spørgsmål:
1) Hvor kan man købe en original skive til orange monster, og hvad er prisniveauet?
2) Hvad er prisen for at få skiven skiftet hos en urmager?
Og et tillægsspøgsmål
3) Er der forskel på viserne på black moster og orange monster; skal jeg også købe nye visere?
Uret er jf billede med sort skive, som mine andre tre ure, så jeg fik ideen, om uret kunne ændres til orange monster, o derved MÅSKE få LIDT armtid til sommer. Dette kræver dog, at jeg køber en original orange skive og får hjælp af en urmager. Derfor følgende spørgsmål:
1) Hvor kan man købe en original skive til orange monster, og hvad er prisniveauet?
2) Hvad er prisen for at få skiven skiftet hos en urmager?
Og et tillægsspøgsmål
3) Er der forskel på viserne på black moster og orange monster; skal jeg også købe nye visere?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)