De 10 mest søgte ure på Chrono24.com i USA
willy Skrev:Lots of people in the world buy Britney Spears music . But a musician or someone who knows about music would never buy it . Its the same with watches , people are flock animals . And that is why we have so many problems in this world . And all the watches on that list do not even get close to how collectable a Patek is . Its called lack of knowledge in the general population , and is nothing to be proud about Icon_e_biggrin1 Willy

Men vi behøver jo ikke gå længere end til os selv - og hvilke ure vi vælger.

Skribenterne/brugerne på de urfora jeg kender til ved rigtig meget mere om ure end de fleste og også de køber de populære ure.

Jeg vil da iøvrigt til enhver tid påstå at PP, AP, LS osv ikke er på listen over "Value for money" - så jeg ved ikke hvor kloge - eller hvor meget kendskab til ure, køberne af disse ure har. Jeg tror at en ganske stor del har meget mere kendskab til hvad der regnes for fint (blandt de fine) og har prestige - og så har de råd til at købe disse ure uden de store betænkeligheder.

Sammenlign med biler igen. De der har mest forstand på biler kører ikke i de fineste og dyreste. Det gør nogen der har meget mindre forstand på den, men har god råd. der er undtagelser, men det er det generelle.

vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: De 10 mest søgte ure på Chrono24.com i USA - af baun - 29-06-2012, 07:38 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)