PO tanker + opfordring: præsenter dit par
Mit første rigtige ur var også mit PO. Købt fra nyt i UK stærkt inspireret af Kenns køb. Da det er mit første rigtige ur er der heller ingen tvivl om at det vil forblive i kassen ved mindre jeg går decideret bankerot. Alle andre ure kunne jeg potentielt godt sælge, men jeg vil gå langt for at beholde dette.

Uret er trods sin store størrelse utroligt behageligt at bære og jeg finder den store model mere harmonisk i udseendet end dens mindre 42mm lilebror. Dette skyldes efter min overbevisning at urene er lige høje og den lille dermed får et andet udtryk.... det virker højere.

Alle kan ikke være enige, men jeg mener et Po kan bruges til så godt som alt, omend det godt kan stille krav til skjortevalget, da det flyder lidt. Hvis ellers uret kan være der, synes jeg det ser ganske fint ud: Også til jakkesæt.

Jeg bruger uret på lænke, gummi og læderrem og alle tre kombinationer synes jeg ser fede ud og har hver deres charme..... For mig at se er uret det perfekte allroundur.

Mit har fået lidt ar i lynetten af et styrt på cykel, men det er mine ridser, så de generer mig ikke voldsomt, men minder mig dog om et tidspunkt hvor jeg var en klovn Icon_e_wink
İmage
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: PO tanker + opfordring: præsenter dit par - af jkjaers - 31-03-2013, 10:23 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)