19-11-2007, 11:45 PM
Jeg har ved tidligere lejlighed, haft selv samme oplevelse (som jeg også havde et indlæg om). Der var også en del der responderede, men som heller ikke kunne forstå min daværende oplevelse. MEN jeg kan kun sige, som LFlex netop kommenterede, at man lærer jo at benytte andre kanaler. De oplevelse, er da slet ikke med til at netop fremme besøgsraten opad. De sælger ganske vist dyre produkter, men som der også bliver nævnt, er det jo mere og mere almindeligt at eje et ganske dyrt ur. Hviket jo så henleder ens opmærksomhed på, hvorfor de ikke har et serviceniveau der kan matche ens forstilling på hvordan de skal agere. Selvom de kan komme ud for, at betjene mennesker der har et "alternativt" arbejde. Morgan's leveregel er måske kun halvvejs sand, men det er jo den største misforståelse, at afvise kunder på deres påklædning. Dog er der selvfølgelig fravigelser. Men jeg har selv rigtig svært ved at købe i den slags forretninger, hvor du får vare, men bare betaler ekstra for noget man reelt set kan undvære. Men det skal selvfølgelig være helt op til ens individuelle holdning.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)