29-10-2007, 12:31 AM
Hvid Skrev:Det glæder mig utrolig meget, at andre deler min opfattelse. Ekspedienten jeg talte med var dog kvinde, og af en ældre årgang (jeg skyder på 50+).
Alting taget i betragtning tror jeg dog jeg prøver at få fat på denne John Larsen for at høre om det GMT Master II han har til salg.
Trist at høre at du har haft en dårlig oplevelse. Er også grunden til at jeg aldrig fik prøvet et Rolex SeaDweller, da jeg frygtede for at blive behandlet på en uværdig måde som en 22-årige, der kigger på ure, der er røget op på 5-cifrede beløb.
Det ene besøg jeg har haft hos Klarlund var dog heller ikke nogen fantastisk oplevelse. Men den ældre slanke herre der udleverede mig uret, og som også havde udført rettelsen, var langt mere behagelig end den lidt lave kraftige mand, der tog imod uret.
Ang. John Larsen... hvis du ser dig lidt omkring, så har jeg indtryk af at John har lavet mange gode handler med glade kunder. Kig lidt i good/bad guys sektionen. Så hvis du skal handle med ham, så god fornøjelse og held og lykke med at få dig et GMT
Mvh. Martin

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)