Hvorfor kjøpe Rolex???
#3
Klokkofili Icon_e_smile Jo det er jeg også. Nu havde jeg så mange andre ure og havde styret fri af Rolex - som jeg anså for at være for meget smart-ass - let købt - se hvad jeg har.

Det skal vist være meget specielle moralske sager hvor man har samme mening hele livet, så i dette fald var det bare at ha en mening til man fik en ny - og måske klogere.
I alle fald vile jeg prøve at ha Rolex på armen ind imellem, og da jeg har ganske mange sports ure - og chronografer med sort beezel og sort skive, og jeg ikke bare ville lede efter noget dyrt vintage, så bestemte jeg mig for en Explorer II, som jeg vidste jeg ville gå med ind imellem.
Brugt, fra Mads Gjødesen - (hans billede), jeg ville aldrig vide nok om Rolex til at turde købe fra Ebay, men Mads, Morgan, Bjarne og andre af de stabile her, inget problem

Jeg er glad for det, bruger det på skift med mange andre fra boxen, og synes det er rent at se på. En 16570 - som, for at jeg nu skulle holde mig til min egen glæde ved Tritium frem for luminova, er med T-dial

İmage

Jeg er ofte i Kina/Hong Kong, og hvad der sælges af vellignende kopier (på arms afstand - helt tæt på ser man at det faktisk er Lolex Icon_cool ) - fy for pokker - det er jo i høj grad med til at sætte mærket ned synes jeg

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvorfor kjøpe Rolex??? - af Klokkofil - 04-10-2007, 02:43 PM
[Intet emne] - af mhca - 04-10-2007, 03:40 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 04-10-2007, 08:03 PM
[Intet emne] - af Larzovic - 04-10-2007, 10:37 PM
[Intet emne] - af Peter - 05-10-2007, 03:14 AM
[Intet emne] - af Emil - 07-10-2007, 03:59 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 07-10-2007, 05:14 PM
[Intet emne] - af rolexson - 10-10-2007, 03:00 PM
[Intet emne] - af Peter - 12-10-2007, 01:09 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)