28-09-2007, 09:49 PM
Baun Skrev:Jeg har nu fået et svar fra Desmond... som han hedder ham der er forfatter til artiklen om "Dials"....Det er jo den vej vi skal for at blive klogere. YES til at man kan se det ved at afmontere skiven. ex stjernen sidder med vist nok 4 små ben ned genem skiven, og den kan ikke afmonteres og sættes på igen uden at det ses bagfra. Typisk Omega, ikke noget med lige at lime den på, nej ned gennem 4 eller 5 små huller og så lodde eller nitter eller hvad man nu gør.
Og han er klart blevet i tvivl. Han kan ingen fejl finde på skiven og vi arbejder videre på sagen. Han vil gerne have nye fotos taget i dagslys (det var de andre nu også) men jeg tager nogle sammen med min sort skive guldskrift Omega...
Spændende undersøgelse. Jeg tror stadig på at min Sortskivede Constellation med hvid skrift er original! Men vi ser!
I sidste ende kan man vistnok afmontere skiven og se bagpå om index har været taget af!
vh Baun
Sådan har jeg i alle fald set det beskrevet. Det er også derfor den kan sidde skævt på redials - de får aldrig bene til at passe ned gennem hullerne, og limer istedet.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)