16-10-2012, 07:12 PM
Ja superlækkert ur men Kristoffer - det er da alt for småt til dig?? Ingen tvivl sjældent og et lækkert værk - men Clapton - Altså - jeg har elsket ham i mange år, så ham første gang live 1977 og mange gange siden - men som provinens er han totalt ligegyldig set ved siden hvis det havde været Eddisons - Krutshovs - Kennedy´s sågar Elvis´ eller hvad ved jeg. Clapton er en lysende guitarist - and thats it
Det skulle være for værket - og der er det for dyrt eller for sjældenheden men måske det holdt prisen - eller skulle man idag betale ekstra for Clapton? -
jeg ville gå efter noget simplere - måske et Rolex med Valjoux 72 C - også dyrt - absolut ikke lige så fint værk, men dog til at komme i nærheden af - og smukt - men jeg er så fattig, at jeg må nøjes med mindre kendte mærker med værket - den Rolex hvor billedet er nappet (chrono 24) mener jeg kan fåes for beskedne 600.000 (og jeg kunne tro skiven har fået lidt "hjælp"

vh
Det skulle være for værket - og der er det for dyrt eller for sjældenheden men måske det holdt prisen - eller skulle man idag betale ekstra for Clapton? -
jeg ville gå efter noget simplere - måske et Rolex med Valjoux 72 C - også dyrt - absolut ikke lige så fint værk, men dog til at komme i nærheden af - og smukt - men jeg er så fattig, at jeg må nøjes med mindre kendte mærker med værket - den Rolex hvor billedet er nappet (chrono 24) mener jeg kan fåes for beskedne 600.000 (og jeg kunne tro skiven har fået lidt "hjælp"

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)