12-09-2007, 02:50 PM
Ja tænkte nok det var en tastefejl Christian
Jeps Sub´en er med en enkelt rød linie.
Daytona´en jeg mener er faktisk ikke en bestemt model men refererer til alle manuelle Daytonas. Den mest eftertragtede er selvfølgelig Newman daytona´en ref. 6239. Både den med sort og hvid skive. Disse ligger i 250 k klassen. De resterende manuelle Daytonas ligger næsten i samme prisleje omkring de 150-180 k ±20-30 k.
Jeg har desværre ingen manuelle Daytonas. Det er jo ure til min. 150 k, så ikke nogen man bare har liggende eller skaffer med mindre men er svært bevæbnet med cash
Desværre halter det også gevaldigt med mange af de andre ref. nr. jeg har fremhævet
Som sagt er det de ældste som er de dyreste og alle i +100 k klassen. Heldigvis har jeg da fået fingre i lidt af det sjove, så du har set rigtigt. Kig forbi til urtræf i Horsens næste gang. Der plejer der at dukke noget spændende op.
/Mads
Daytona´en jeg mener er faktisk ikke en bestemt model men refererer til alle manuelle Daytonas. Den mest eftertragtede er selvfølgelig Newman daytona´en ref. 6239. Både den med sort og hvid skive. Disse ligger i 250 k klassen. De resterende manuelle Daytonas ligger næsten i samme prisleje omkring de 150-180 k ±20-30 k.
Jeg har desværre ingen manuelle Daytonas. Det er jo ure til min. 150 k, så ikke nogen man bare har liggende eller skaffer med mindre men er svært bevæbnet med cash
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)