11-09-2007, 07:33 PM
Ja mange er jo pjattede med sportsmoddelerne, hvis de er lidt ældre, og jeg forstår det. Jeg har ikke selv Rolex, har bevidst holdt mig til andet, men hvordan rankes de sportsmodellerne mon mellem Rolex og så må i undskylde hvis jeg ikke en gang ved hvad der er sport, men mer eller mindre udgår fra att Beezel giver sport i forhold til dress
Hold jer gerne til dem fra Tritium tiden, da andet egengligt ikke intereserere mig (ikke fordi det ikke er godt men jeg vil have det lidt vintage)
Kommenter gerne hvor for i ranker på den ene eller anden måde tak
SUB
DWELLER
GMT
EXPLORER
DAYTONA
Det kan være i kan hjælpe mig hvis jeg virkeligt skulle falde i vandet med en Rolex - Personligt kan jeg lide explorer fordi jeg har så mange med sort eller anden farve beezel - men den holder måske ikke i samlerværdi på nær samme måde som de andre
vh
Hold jer gerne til dem fra Tritium tiden, da andet egengligt ikke intereserere mig (ikke fordi det ikke er godt men jeg vil have det lidt vintage)
Kommenter gerne hvor for i ranker på den ene eller anden måde tak
SUB
DWELLER
GMT
EXPLORER
DAYTONA
Det kan være i kan hjælpe mig hvis jeg virkeligt skulle falde i vandet med en Rolex - Personligt kan jeg lide explorer fordi jeg har så mange med sort eller anden farve beezel - men den holder måske ikke i samlerværdi på nær samme måde som de andre
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)