02-09-2007, 12:43 AM
Lænken er som sådan rimelig pæn. Men der er et par led som har en DEL stræk desværre. Dog er der ikke rigtig nogen ridser, men de er sikkert bare blevet poleret væk under et service. Men den skal nok holde en del års tid endnu vil jeg tro.
Jeg har faktisk overvejet at få luminova perlen fjernet helt fra lynetten. Er der nogen af jer der har erfaringer med det?
ClausEB, jeg har givet i den dyre ende af hvad Mads skriver. Men egentlig går jeg ikke så meget op i hvad jeg har givet. Jeg vil gerne beholde det så længe som muligt og jeg ved at jeg kan få mine penge igen hvis jeg en dag skulle beslutte mig at sælge. Det er jo det smukke ved at købe vintage Rolex sport
Og lige et spørgsmål til dig Mads, vores alle sammen værk ekspert
Hvad kan du kort sige om cal. 1520 som der sidder i sådan en 5513? Kan det justeres relativt præcist?
Jeg har faktisk overvejet at få luminova perlen fjernet helt fra lynetten. Er der nogen af jer der har erfaringer med det?
ClausEB, jeg har givet i den dyre ende af hvad Mads skriver. Men egentlig går jeg ikke så meget op i hvad jeg har givet. Jeg vil gerne beholde det så længe som muligt og jeg ved at jeg kan få mine penge igen hvis jeg en dag skulle beslutte mig at sælge. Det er jo det smukke ved at købe vintage Rolex sport
Og lige et spørgsmål til dig Mads, vores alle sammen værk ekspert

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)