31-07-2007, 06:15 PM
Det var fortrinsvis guldomegaer jeg aldrig har set magen til foer, 50 og 60'er modeller - selv ikke hos DK's foerende Omegasamler P. Baun:-). Herudover en del superlaekre sportsmodeller, speedmaster Mark I-III. Og et par superduper, nemlig et Flightmaster med mokka/brun skive og subdials, og et med blaa skive. Herudover nogle seamaster sports jeg ikke har set foer, sikkert fra 60-70'erne.
Herudover et hav at Rolex som jeg aldrig fik kigget naermere paa, bla. et med brun skive og subdials som til forveksling lignede en Speedmaster/seamaster. Urhandleren mente selv at hans priser var ca. det halve af Omegamania auktionen sidst. Men kr. 76.000 er alligevel en slat for en Speedmaster i ren hvidguld eller??
Herudover et hav at Rolex som jeg aldrig fik kigget naermere paa, bla. et med brun skive og subdials som til forveksling lignede en Speedmaster/seamaster. Urhandleren mente selv at hans priser var ca. det halve af Omegamania auktionen sidst. Men kr. 76.000 er alligevel en slat for en Speedmaster i ren hvidguld eller??

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)