14-07-2007, 06:35 PM
Ja det med 8,5 t kan sagtens være prisen for 18K constellation - hvis den er med læderrem - men jeg ville ikke selv drømme om at sælge til den pris hvis det var med original guldrem - og måske nok også have lidt mere hvis den var helt original piepan - men selv der er 8,5 nok en OK pris.
OK i mere end en forstand - ok for sælger i dagens marked, men jeg tror når guld kommer tilbage - så vil en constellation i 18K i god stand fra 60erne synes billig
Forresten en meget skæg betragtning med at det er sommer og stille her.
En årsag kan være at folk er borte fra deres internet, men det kan jo også ligge i, at selv uden for ferien, så kommer langt de fleste indlæg i hvad man må tro er vores almindelige arbejdstid, så mon ikke der sker en del surfing under dagen på arbejde - hvilket måske er ret naturligt da mange måske i virkeligheden arbejder helt fleksibelt og giver igen i "den anden ende"
vh
OK i mere end en forstand - ok for sælger i dagens marked, men jeg tror når guld kommer tilbage - så vil en constellation i 18K i god stand fra 60erne synes billig
Forresten en meget skæg betragtning med at det er sommer og stille her.
En årsag kan være at folk er borte fra deres internet, men det kan jo også ligge i, at selv uden for ferien, så kommer langt de fleste indlæg i hvad man må tro er vores almindelige arbejdstid, så mon ikke der sker en del surfing under dagen på arbejde - hvilket måske er ret naturligt da mange måske i virkeligheden arbejder helt fleksibelt og giver igen i "den anden ende"
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)