12-07-2007, 05:52 PM
YES - netop Tissot kan man få dateret temmeligt præcis, som Omega og Rolex, som også nævnt. Det er et af problermerne hvis man vil have noget fra præcis ex 1963 - og det skal være i orden og man ikke lige vil vente til man er ældgammel - så må man søge mellem det som findes mest til rådighed, i god stand fra den tid, og med mulighed for præcis datering - og inden for det beløb man vil ofre - og det giver nok Omega, Rolex og Tissot som det er mest udbudt fra den tid, nok tilmed i den rækkefølge - men det er ikke en del af en religionskrig eller udtryk for exact statistik, bare en fornemmelse fra Ebay i alle fald.
Jeg synes da kun det er herligt når der som her vises andre mærker - så måske EN KUNNE KOMME MED EN LISTE OVER ALLE MÆRKER SOM KAN NØJAGTIGT DATERES (i alle fald generelt i år) OG MED LINK TIL FIL e.l. OVER SERIENUMRE - det ville være nyttigt for folk der vil samle præcis deres år
vh
Jeg synes da kun det er herligt når der som her vises andre mærker - så måske EN KUNNE KOMME MED EN LISTE OVER ALLE MÆRKER SOM KAN NØJAGTIGT DATERES (i alle fald generelt i år) OG MED LINK TIL FIL e.l. OVER SERIENUMRE - det ville være nyttigt for folk der vil samle præcis deres år
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)