24-06-2007, 09:03 PM
Jeg fik min Eterna med den specielle Beyer skive (stor urbutik i Zurich) for 2,5 måned siden, og desværre kunne den ikke slæbe viserne rundt når den skulle skifte dato.
Jeg har ikke haft tid til at køre ind og aflevere, men
Held - Jørgen fra Krognos var på urmødet i Horsens, og så var det bare at lægge uret ned i en lille "skopudse pose" og så lige stikke det til ham - ned i lommen - godt med folk man stoler på så ingen kvittering nødigt - og NU - har jeg så uret på - viserfriktionen vendt og strammet - ny værk skrue tilvirket og sat i - og jeg nyder det ur kan jeg love
Sådan ser det ud "normalt" - i stor størrelse

Men det kan skifte i lyset, og så kan man pludseligt - i det rigtige indfald, tydeligt se det meget specielle Beyer mønster i dialen.
På afstand og i alm brug vil folk nok ikke lægge mærke til det, den vil være mørkeblå - men jeg synes det er fint

vh
Jeg har ikke haft tid til at køre ind og aflevere, men
Held - Jørgen fra Krognos var på urmødet i Horsens, og så var det bare at lægge uret ned i en lille "skopudse pose" og så lige stikke det til ham - ned i lommen - godt med folk man stoler på så ingen kvittering nødigt - og NU - har jeg så uret på - viserfriktionen vendt og strammet - ny værk skrue tilvirket og sat i - og jeg nyder det ur kan jeg love
Sådan ser det ud "normalt" - i stor størrelse

Men det kan skifte i lyset, og så kan man pludseligt - i det rigtige indfald, tydeligt se det meget specielle Beyer mønster i dialen.
På afstand og i alm brug vil folk nok ikke lægge mærke til det, den vil være mørkeblå - men jeg synes det er fint

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)