18-06-2007, 10:02 AM
Jeg er glad for din søgen, da jeg har det på samme måde. Jeg solgte min Explorer 1 til fordel for et PP dress ur. Jeg har siden da luret på et all-round ur af en vis kvalitet. Jeg har ved hjælp fra dette forum og søgen på nettet kommet frem til (selvfølgelig afhængig af prisleje):
AP 15300 39 mm Der er nogen der siger at det trækker skævt på håndleddet. Jeg har ikke prøvet det.
PP Nautilus 37-38 mm. Her er det et spøgsmål om skiven bliver for lille i forhold til "kransen" og om det holder værdien. De store Nautilusèr er nok de met eftertragtedemen nogen skal jo købe de små.
VC Overseas er ganske givet et fund til prisen men af en eller anden grund falder det ikke i min smag.
Med håb om ikke at have stødt nogen
Venlig hilsen
Kristian Johansen
AP 15300 39 mm Der er nogen der siger at det trækker skævt på håndleddet. Jeg har ikke prøvet det.
PP Nautilus 37-38 mm. Her er det et spøgsmål om skiven bliver for lille i forhold til "kransen" og om det holder værdien. De store Nautilusèr er nok de met eftertragtedemen nogen skal jo købe de små.
VC Overseas er ganske givet et fund til prisen men af en eller anden grund falder det ikke i min smag.
Med håb om ikke at have stødt nogen
Venlig hilsen
Kristian Johansen
Kristian Johansen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)