07-06-2007, 08:58 AM
Vil støtte Peter i sagen om opdateringen. Der er stort set ikke sket noget de sidste 20 år og kommer der en ny opdatering a la GMT bliver det tidligst i april 2008 og så er uret i butikken og dit, hvis du er svine heldig, sidst i 2008. Erfaringerne viser dog at opdateringerne først kommer på guld modellerne og de er endnu ikke kommet på Sub´en ud over kosmetiske småting. Men ikke noget nyt ref. Så jeg tror bestemt ikke der kommer et nyt 16610 eller 116610 før i 2009.
Mht. om det skal være sub eller SD er det et personligt valg. Begge er lette at sælge og holder værdien i stort set samme prisleje. Jeg er mest til Sub´en fordi den sidder bedre på min arm end SD. Omvendt er det mere cafe-ur over Sub end SD, hvilket så trækker lidt den anden vej.
/Mads
Mht. om det skal være sub eller SD er det et personligt valg. Begge er lette at sælge og holder værdien i stort set samme prisleje. Jeg er mest til Sub´en fordi den sidder bedre på min arm end SD. Omvendt er det mere cafe-ur over Sub end SD, hvilket så trækker lidt den anden vej.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)