Lauritz: Bond Seamaster - Til dem der overvejer...
Det kan godt være det er "normal" procedure at kopiere teksten fra en tidligere auktion, men i betragtning af hvor forskellige tingene er med mange modeller osv. synes jeg det er direkte farligt. Desuden tager det kun få øjeblikke at skrive en ny tekst, der skal jo også bruges tid på at søge den gamle frem osv.
Faktisk vil jeg sige det er bedre slet ikke skrive noget, men bare levere gode billeder (nu genbruger de forhåbentlig ikke også billederne Icon_e_surprised), for så er der i det mindste ikke fejlinformation.
Hvis vinderen af uret tror han byder på et fullsize mekanisk må han da blive slemt skuffet. Altid noget man kan fortryde købet, men det er jo altid hø, både for kunden og Lauritz selv og ikke mindst besværligt med mindre man bor lige op ad pågældende auktionshus el. nemt kan komme forbi.

Enig at uret på billedet er et udemærket quartz-ur, men personligt vil jeg dog ikke give 6 K for det - og slet ikke på Lauritz, hvor der kommer 20% oveni, dvs. byder man 6000 og vinder kommer man reelt til at betale 7200 og så er der trods alt ikke langt til at man kan få et mekanisk fullsize i stedet.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

Svar

Beskeder i denne tråd
[Intet emne] - af mhca - 14-05-2007, 07:56 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 15-05-2007, 10:24 AM
Hvordan kan det ske? - af baun - 15-05-2007, 10:27 AM
[Intet emne] - af McAllan - 15-05-2007, 11:01 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 15-05-2007, 02:12 PM
[Intet emne] - af McAllan - 17-05-2007, 10:21 AM
[Intet emne] - af Peter - 18-05-2007, 03:15 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)