15-05-2007, 09:00 AM
Uanset om man har lavet aftale eller ej, så synes jeg det er dårlig kundepleje, den opførsel er just ikke fremmende for at kunden kigger forbi en anden gang.
Derimod, så synes jeg det er OK hvis de havde sagt at kompetent personale ikke var på pinden, det var et dårligt tidspunkt og de måtte komme igen senere el.lign. Naturligvis afhængig af graden et ur skal verificeres, om det skal åbnes osv.
F.eks. tager det jo ikke butikken mange øjeblikke at verificere om et gl. Omega-ur består af originale Omega-dele, så har kunden fået sikkerhed for det, en god oplevelse og han kommer højest sandsynligt igen. Skal det derimod verificeres som en "gyldig model", evt. påpege at visere ikke stemmer el. lign kræves der jo noget mere arbejde og her vil det nok også være på sin plads med betaling/kompensation for arbejdet.
Derimod, så synes jeg det er OK hvis de havde sagt at kompetent personale ikke var på pinden, det var et dårligt tidspunkt og de måtte komme igen senere el.lign. Naturligvis afhængig af graden et ur skal verificeres, om det skal åbnes osv.
F.eks. tager det jo ikke butikken mange øjeblikke at verificere om et gl. Omega-ur består af originale Omega-dele, så har kunden fået sikkerhed for det, en god oplevelse og han kommer højest sandsynligt igen. Skal det derimod verificeres som en "gyldig model", evt. påpege at visere ikke stemmer el. lign kræves der jo noget mere arbejde og her vil det nok også være på sin plads med betaling/kompensation for arbejdet.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!