12-05-2007, 06:32 PM
Christian Bentzen Skrev:Hej Svende![]()
Jeg skal lige høre jeres mening.
Situationen er således, at jeg var kørt fra Odense til København i går lørdag den 11 maj for at se på et brugt ur. Jeg havde aftalt med sælger, at vi skulle mødes foran Ole Mathiesen på Strøget, da jeg gerne ville have dem til at kontrollere, at det var originalt og at alt var i orden.
Sælger og undertegnede gik ind i butikken, og blev mødt at en smilende salgsassistent. Jeg forklarede vedkommende situationen, og da mødte jeg et svar, som jeg ikke regnede med.
Salgsassistenten forklarede mig, at dette var en meget uheldig situation jeg stillede ham i, og at han ikke var interesseret i at hjælpe mig. Dette var jeg meget uforstående overfor, og forklarede vedkommende, at uret på et tidspunkt skulle serviceres, og mit valg af ur forretning, der skulle gøre dette, afhæng sandelig også af hvordan jeg blev behandlet i den forretning.
Salgsassistenten sagde derefter, at han så måtte se uret. Dette gjorde vedkommende, og sagde derefter, at den var ok.
Derefter forlod sælger og jeg forretningen.
Jeg havde på forhånd ikke lavet nogen aftale med Ole Mathiesen. Jeg regnede med, at dette ikke var noget problem, og at de gerne ville hjælpe mig.
Men som overskriften siger.. "Var det mig der var gal på den" - Hvad mener du?
- Der vil hurtigst muligt komme billeder af den lille ny
Kundeservice/venlighed og Ole Mathiesen er ikke to ord der hænger sammen. Det er min oplevelse.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)