29-04-2007, 10:56 PM
Den er præcis dét værd, som du vil give for den 
Men nu er Lauritz altså heller ikke jordens bedste til at give vurderinger. Noget sælges så godt som altid til over vurderingen, det kommer fra Sverige, noget vurderes skyhøjt og sælges ikke altid første gang og hvis, så ikke meget over det de blev sat til at starte med - det er så Tyskland. Personligt fatter jeg dem ikke. Hvis de konstant sætter den lavere end det det bliver solgt til er det vel fordi de generelt vurderer for lavt
Naturligvis samme problem hvis de sætter dem for høj og ovenikøbet med et startbud der allerede ligger pænt over hvad de fleste vil give for det (Tyskland) - det er sgi irritende at glo på de samme ure de ikke får solgt. Ja, jeg følger da med på Lauritz og byder da af og til, men det jeg syntes har været virkeligt spændende bydes for højt op til jeg lige gad være med. Men hvem ved, det kan jo være der er noget virkeligt spændende man bare må have for næsten enhver pris og så er det jo at prisen ryger i vejret.
Herhjemme er det vist mere op og ned, det er lidt mere balanceret hvad der går for ca. vurderingen og hvad som går over og under.
Men nu er Lauritz altså heller ikke jordens bedste til at give vurderinger. Noget sælges så godt som altid til over vurderingen, det kommer fra Sverige, noget vurderes skyhøjt og sælges ikke altid første gang og hvis, så ikke meget over det de blev sat til at starte med - det er så Tyskland. Personligt fatter jeg dem ikke. Hvis de konstant sætter den lavere end det det bliver solgt til er det vel fordi de generelt vurderer for lavt
Herhjemme er det vist mere op og ned, det er lidt mere balanceret hvad der går for ca. vurderingen og hvad som går over og under.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)