27-04-2007, 04:08 PM
Forudsat du har korrekt udfyldt garantibevis - så kan Klarlund og andre autoriserede naturligvis tage sagen på den internationale garanti. Den skal altså være korrekt stemplet af en rolex forhandler - og være i garantiperioden - men er det en sådan du har købt den hos, så bør alt være OK
Er det en greymarket - uden korrekt garanti, men ægte, så kan du fortsat gå til enhver autoriseret her i landet, men så koster det jo et eller andet.
Er den falsk, så er du nok mere på herrens mark - men så har det forhåbentligt ikke været et dyrt eventyr
Ingen tvivl om der er noget galt når det går galt på den måde og også går istå ibland - så ind med hvad du har af papirer og få det fixet
held og lykke
Er det en greymarket - uden korrekt garanti, men ægte, så kan du fortsat gå til enhver autoriseret her i landet, men så koster det jo et eller andet.
Er den falsk, så er du nok mere på herrens mark - men så har det forhåbentligt ikke været et dyrt eventyr
Ingen tvivl om der er noget galt når det går galt på den måde og også går istå ibland - så ind med hvad du har af papirer og få det fixet
held og lykke
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)