21-04-2007, 12:30 PM
Sub'erman Skrev:er det billeder fra under isen du efterlyser???JAAAAA vi vil se billleder under isen med uret - når du får mulighed - misundelse er grimt men naturligt - tænk at få den mulighed - og turde.
(med Seiko'en i søgeren)
Selvom det jo mest er dykkercomputer man bruger idag, har jeg lært det oldschool og bruger altid dykkerur og ekstra kompas. MVH
SK
I øvrigt, godt nok at have noget manuelt med når det gælder. Jeg har været meget rundt med privat jet - og altid undret mig over, at de der avancerede maskiner med deres vanvittigt avancerede instrumenter, altid har et manuelt kompas siddene på rammen mellem forruderne, men piloterne siger det giver dem sikkerhed for at elektronikken virker - så selv dér, bruges det manuelle
peter Skrev:Hej JohnHvis jeg kan så kan jeg love jeg gerne vil, hvor kan man bo (hotel) i nærheden?
Vi har været Seiko forhandler siden 1974, men selvfølgelig er det sjovere at sælge en Omega til 20000 kroner end at sælge et Seiko til 995 kroner, men Seiko og diverse andre billige mærker er det daglige brød, her i Horsens.
PS Jeg håber at du kan komme til urmødet den 9 juni.
MVH Peter
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)