20-04-2007, 06:32 PM
Jeg synes det er rart at se også billligere ure få omtale så positivt - også af folk som lever at sælge ure - som smæk for skillingen i Seiko -
Det styrker forumet at det både kan tale om dyre Rolex varianter eller Audemar osv - og om vintage Omega/Longines osv. og så om Seiko dykkerure til en helt anden pris.
Mit lille tillæg er sikkert i tråd med mange andre her - jeg ville aldrig dykke med et rigtigt dyrt ur - risiko - ridser og hvad ved jeg.
Der er Seikos dykkerure rigtigt gode - holdbare og pålidelige - og pæne - så jeg har et par som hovedsagligt bruges hvis jeg skal dykke, eller er i Indien under munsumen, eller steder hvor jeg ikke vil have hugget en arm af for at nogen skal få mit ur.
Hver gang glæder jeg mig lige meget over det billige ur som gør jobbet så godt.
vh John
Det styrker forumet at det både kan tale om dyre Rolex varianter eller Audemar osv - og om vintage Omega/Longines osv. og så om Seiko dykkerure til en helt anden pris.
Mit lille tillæg er sikkert i tråd med mange andre her - jeg ville aldrig dykke med et rigtigt dyrt ur - risiko - ridser og hvad ved jeg.
Der er Seikos dykkerure rigtigt gode - holdbare og pålidelige - og pæne - så jeg har et par som hovedsagligt bruges hvis jeg skal dykke, eller er i Indien under munsumen, eller steder hvor jeg ikke vil have hugget en arm af for at nogen skal få mit ur.
Hver gang glæder jeg mig lige meget over det billige ur som gør jobbet så godt.
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)