18-04-2007, 09:49 AM
SUK - jeg kan mærke det - Baun har nok ret - alle starter med et af de "mindre" Speedmaster modeller, men ender altid med en Speedmaster Pro.
Jeg har dog ikke foretaget noget køb endnu, men kan mærke at jo mere jeg læser om det, jo mere føler jeg mig draget til det. Det er som om det kalder på mig - skræmmende
Mit valg er lige nu en Speedmaster Pro - 3570.50 eller en Speedmaster New Date - 3210.50 (Day-Date havde alligevel et lidt overaktivt "ansigt").
Jeg har heldigvis ikke travlt - selvom det kribler i fingrene for at få fat på mit første Omega ur.
2 spørgsmål:
Hvad er forskellen egentlig på 3570.50 og 3573.50?
Hvad koster de respektive ure i DK - ca.? (Bor i Malaysia - så det er godt med lidt at sammenligne med)
Tak for jeres input - ikke at det har gjort valget lettere - men klart sjovere
Miju
Jeg har dog ikke foretaget noget køb endnu, men kan mærke at jo mere jeg læser om det, jo mere føler jeg mig draget til det. Det er som om det kalder på mig - skræmmende
Mit valg er lige nu en Speedmaster Pro - 3570.50 eller en Speedmaster New Date - 3210.50 (Day-Date havde alligevel et lidt overaktivt "ansigt").
Jeg har heldigvis ikke travlt - selvom det kribler i fingrene for at få fat på mit første Omega ur.
2 spørgsmål:
Hvad er forskellen egentlig på 3570.50 og 3573.50?
Hvad koster de respektive ure i DK - ca.? (Bor i Malaysia - så det er godt med lidt at sammenligne med)
Tak for jeres input - ikke at det har gjort valget lettere - men klart sjovere
Miju

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)