15-04-2007, 07:35 PM
Jeg tror man får ur for pengene i alle fald hos Junker. Jeg købte til min søn (29 år så ikke lige barn) en Junker Flight world record som blev samlet medens forsamlingen så på under urmødet på Frederiksberg - hvor vi begge var med.
Sådan mest for sjov, for at få gang tingene - og så blev det halv pris, men faktisk har det fået rigtigt megen armtid hos ham, og han har såmænd lidt at vælge mellem selv + kan låne af mig
Jeg synes det store Molnija 3606 værk ser rigtigt pænt ud, og jeg er ikke i tvivl om det går i mange år.
Eneste minus var remmen, men det er jo smag og behag. Han ville putte Nato eller Zulu på, men efter jeg har givet remmen en god gang patina ved at vride og dreje i den, så den ikke ser helt ny ud, så er han såmænd også blevet glad for den.
Vist er det ikke Patek
- men til prisen - masser af ur.
vh John
Sådan mest for sjov, for at få gang tingene - og så blev det halv pris, men faktisk har det fået rigtigt megen armtid hos ham, og han har såmænd lidt at vælge mellem selv + kan låne af mig
Jeg synes det store Molnija 3606 værk ser rigtigt pænt ud, og jeg er ikke i tvivl om det går i mange år.
Eneste minus var remmen, men det er jo smag og behag. Han ville putte Nato eller Zulu på, men efter jeg har givet remmen en god gang patina ved at vride og dreje i den, så den ikke ser helt ny ud, så er han såmænd også blevet glad for den.
Vist er det ikke Patek
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)