Spareforum
Min holdining til momssnyd har jeg vidst vist i en tidligere tråd.

GT, du er inde på noget interessant omkring prisfastsættelse. Nogle mærker er stort set lige dyre i danmark og England (Det er de to steder, jeg kigger på ure). End ikke momsen gør forskel. Andre mærker er langt dyrere i Danmark, mere end momsend berettiger til. Det er jo til en vis grad noget, leverandøren bestemmer, men på den anden side tror jeg, at nogle forhandlere, der er eneforhandlere i Danmark, prøver at benytte sig af situationen.

Jeg vil ehlst købe, hvor jeg får den bedste service og mest lettilgængelige service. Jeg er egentlig ikke blevet behandlet dårligt i nogen urforretning, hverken her eller i udlandet, men det er ulige meget lettere at aflevere sit ur hos en lokal ur-pusher, end at skulle til London med det. Derfor foretrækker jeg at købe i Danmark og ikke nødvendigvis, hvor jeg kan få det billigst.

Apropos Panerai og deres elendige service: Forleden syntes jeg, at mit Panerai tabte lidt for meget (det lever et hårdt live som mit hverdagsur). Jeg indleverede det hos Klarlund og fik besked på, at jeg kunne hente det en uge senere. Da jeg hentede det, spurgte jeg selvfølgelig, hvad det kostede og fik den et venligt "det koste ikke noget.". Jeg fik en lang sludder med ekspidienten om mit Glashutte og andre ure og var nær kommet forsent hjem. Jeg tror, at vi danske Panerai-ejere, der har købt hos Klarlund, er blandt de heldigste Panerai-ejere Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar

Beskeder i denne tråd
Spareforum - af Tik-Tak - 13-04-2007, 06:52 PM
Helt enig... - af baun - 13-04-2007, 07:25 PM
Tik-Tak - af Mikael L._phpbb3_import15700 - 13-04-2007, 07:49 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 13-04-2007, 09:07 PM
[Intet emne] - af GTwatch - 13-04-2007, 09:17 PM
[Intet emne] - af Larsb - 13-04-2007, 11:40 PM
[Intet emne] - af Peter - 14-04-2007, 03:11 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)