Spareforum
Jeg tror ikke et sekund på vi kan stoppe det med at det er mange spørgsmål til prisen. Kolosalt - alt for meget - i forhold til min interesse.

MEN jeg tror man får lade det være en del af forumet, og håbe af nogle som idag bare vil spare penge (hvilket da er rimeligt men ret uinteresant horologisk) - på et tidspunkt ser andet og mere end penge i hobbyen.

Derimod synes jeg man skal slå godt ned på snydetriks - hvor man man snyde i moms -fikse trik med gaver fra onkel eller andet, - og her mener jeg jo ikke at det er forbudt at diskutere om der er moms fra Gran Canaria eller ikke - men desiderede forslag til snyd, dem kan jeg fint leve uden.

Jeg tror ting går i bølger. En periode var tonen drøn hård, så har den haft en god periode nu, og det vil være det samme med spørgsmål om horologi contra pris, det vil gå op og ned.

Betegnelsen VINTAGE ure kan jo godt forlede en til at tro man taler om lidt ældre ure, men vi vil jo ikke være uden alle de nye tiltag.

MÅSKE, og kun måske, kunne kan have et eget forum for folk der kun vil høre hvor man køber billigst "hvor køber jeg bedst" og så kunne vi andre undgå at se med? Det ville jo i alle fald specificere disse spørgsmål helt for sig selv, og også være til fordel for dette forums tilhængere af Rabatten og lignende?

(jeg tror jeg ville falde i og se med i alle fald) Icon_rolleyes

vh John H
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Spareforum - af Tik-Tak - 13-04-2007, 06:52 PM
Helt enig... - af baun - 13-04-2007, 07:25 PM
Tik-Tak - af Mikael L._phpbb3_import15700 - 13-04-2007, 07:49 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 13-04-2007, 09:07 PM
[Intet emne] - af GTwatch - 13-04-2007, 09:17 PM
[Intet emne] - af Larsb - 13-04-2007, 11:40 PM
[Intet emne] - af Peter - 14-04-2007, 03:11 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)