12-04-2007, 09:12 AM
Rolex skal nok have flere grønne lynetteindlæg. Det er jo en reservedel som er meget udsat og den kan faktisk også falde af. Aner ikke hvorfor Klarlund siger de IKKE fås. Rolex reklamerer jo også med at man kan få de oprindelige dele i mindst 25 år efter uret er købt. Til orientering har jeg fået indlæg til både 5513 og 1680 Subs. Så mon ikke også de kan klare et grønt som stadig er i produktion.
MEn som Peter siger er det ikke muligt at konvertere fra sort til grøn. Kun fra grøn til sort, hvis det skal klares autoriseret.
Iøvrigt fås der et hav af forskellige farvede indlæg til 16610 på ebay. De koster 10-20 $ stykket. Der er tale om aftermarket dele, men når man nu alligevel valgt at Frankensteine sit Sub kan det vel være ligemeget. Bo Mølbak kan skifte det på 5 min. Så kan man lave sit sorte om til et grønt.
/Mads
MEn som Peter siger er det ikke muligt at konvertere fra sort til grøn. Kun fra grøn til sort, hvis det skal klares autoriseret.
Iøvrigt fås der et hav af forskellige farvede indlæg til 16610 på ebay. De koster 10-20 $ stykket. Der er tale om aftermarket dele, men når man nu alligevel valgt at Frankensteine sit Sub kan det vel være ligemeget. Bo Mølbak kan skifte det på 5 min. Så kan man lave sit sorte om til et grønt.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)