08-06-2012, 12:18 PM
Amehlbye Skrev:Jo, men jeg må altså lige sige -
Jeg fatter ikke folk blander sig i hvordan et eventuelt indkomstgrundlag er i en privat hjemmeside -
Når Kim nu siger, det er U/B - jamen, så er det sikkert det - at jeg ikke er enig, men mener, Kim burde tjene penge - det er min holdning.
Men, at man ligefrem anfægter hvordan cashflow er herinde og stolpe op og stolpe ned om hvem, der er i lommen på hvem - så har man fandme ikke meget andet at gå op i!!
Meget enig.
Kim lægger MEGET arbejde i det her projekt og det er fedt! Jeg nyder at skrive herinde da man efter hånden kommer til at "kende" hindanden. I min verden er det lidt en "dudes club" hvor vi kan tale om ure og joke lidt med hindanden. Hvis det skulle blive forbudt tror jeg mange ville blive mindre aktive. Det er jo netop forskellen fra det gamle forum hvor det godt kan blive lidt tørt og teknisk til tider. Jeg syntes slet ikke sprogbruget herinde er hverken groft eller plat. Jeg har været på en del andre fora, og det her er klart et af de mest sobre. Hvis det KUN handlede om ure ville det altså blive for kedeligt!
Dette er blot min egen holdning til tingenes tilstand.
Fortsat god fredag!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)