20-03-2007, 05:27 PM
Sagen er bare at jeg, desværre måske*, er faldet pladask for Sinn's design.. Såvidt jeg kan overskue er de generelt 42mm, og temmelig høje. Det er ikke så meget størrelsen jeg kan lide (selvom jeg efter de mange timer jeg har brugt på at surfe rundt bedst har kunnet forholde mig til enten 38-42mm pilot/militær ure) men det simple layout, og det faktum at der er tale om et ur, der efter min bedste "ekspertvurdering", oser af kvalitet og stil. Jeg er især helt tosset med 756, og de modeller der ligner disse! Jeg har blot fundet frem til at de kun forhandles online (er det forkert?), og jeg er derfor bange for at jeg får bestilt noget hjem som vil se fuldstændig tåbeligt ud på mig.. Jeg kunne selvfølgelig købe fra tyskland, og muligvis spare et par hundrede kroner i forhold til DK, men jeg ved bare at jeg kommer til at hænge med skuffen hvis jeg får det lækreste ur mellem hænderne og jeg så ligner en komplet tåbe såsnart jeg tager det på..
*Fordi jeg egentlig havde sat mig en max pris som jeg bestemt overskrider hvis der skal et sinn om armen!
*Fordi jeg egentlig havde sat mig en max pris som jeg bestemt overskrider hvis der skal et sinn om armen!
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)