07-06-2012, 08:29 PM
KimT Skrev:The bit about pissing is just humour . Why do you not quote the next sentence ? Where i say Rolex do build some special calibers by hand . Many handicaped people work in factorys all over the world . I used to work with many at The Royal Copenhagen Porcelain factory . So why the hell should i not believe what Peter said about the blind man ? Again i say you have just not understood what i said . So really there is no need to send me a PBS . Willywilly Skrev:No Kim i believe Peter most probably did see a blind guy working there . I am definitly not calling him a liar . You have misunderstood what i wrote . But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched . Why should i believe him more than other watchmaker friends i have ? Can you tell me that ? There are many respected watch critics on the net i would rather believe their versionsDu modsiger dig selv willy......Willy
Til at starte med skriver du at du ikke kalder Peter en løgner. "I am definitly not calling him a liar"
Men bagefter siger du at du ikke tror på ham. "But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched"
Hvorfor skulle man IKKE tro på en der har været på fabrikken....det forstår jeg ikke.
Og hvad er det du ikke tror på ? Det eneste Peter skrev var
"Med hensyn til fremstillingen af Rolex værker, er der såmænd også noget som bliver lavet i hånden, og det er endda af en blind mand, som står og vender værkplader i hånden hvor han mærker sig frem, så Rolex er ikke så robotstyret som ETA"
Hvorfor skal du begynde at skrive at du ikke vil tro på det![]()
Det forstår jeg simpelthen ikke![]()
Jeg er drøntræt af, at ALT skal ende i en latterlig diskution, hver gang du er inde over en tråd![]()
Vi to stopper diskutionen her og PB på vej.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)