07-06-2012, 07:39 PM
willy Skrev:No Kim i believe Peter most probably did see a blind guy working there . I am definitly not calling him a liar . You have misunderstood what i wrote . But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched . Why should i believe him more than other watchmaker friends i have ? Can you tell me that ? There are many respected watch critics on the net i would rather believe their versionsDu modsiger dig selv willy......Willy
Til at starte med skriver du at du ikke kalder Peter en løgner. "I am definitly not calling him a liar"
Men bagefter siger du at du ikke tror på ham. "But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched"
Hvorfor skulle man IKKE tro på en der har været på fabrikken....det forstår jeg ikke.
Og hvad er det du ikke tror på ? Det eneste Peter skrev var
"Med hensyn til fremstillingen af Rolex værker, er der såmænd også noget som bliver lavet i hånden, og det er endda af en blind mand, som står og vender værkplader i hånden hvor han mærker sig frem, så Rolex er ikke så robotstyret som ETA"
Hvorfor skal du begynde at skrive at du ikke vil tro på det
Det forstår jeg simpelthen ikke
Jeg er drøntræt af, at ALT skal ende i en latterlig diskution, hver gang du er inde over en tråd
Vi to stopper diskutionen her og PB på vej.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)