07-06-2012, 07:24 PM
KimT Skrev:No Kim i believe Peter most probably did see a blind guy working there . I am definitly not calling him a liar . You have misunderstood what i wrote . But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched . Why should i believe him more than other watchmaker friends i have ? Can you tell me that ? There are many respected watch critics on the net i would rather believe their versionswilly Skrev:I know many people who have visited Rolex- Brietling etc etc . And there are many well known watch critics and watch people on the net who have been there . So if you think i should believe Peters version of the Rolex factory more than others opinions ? I would say you have to be joking Kim .Det bestemmer du selv, men JEG vælger at tro en der har været der, istedet for en der har LÆST om det.Willy
Jeg har skam også læst en masse på nettet om folk som har besøgt de forskellige fabrikker.
Men der er jo ikke nogen der påstår at Rolex er håndlavede ure![]()
Vi er jo alle klar over at det primært er maskiner, der er inde over, som med de fleste andre mærker på det niveau.
"No suprise"![]()
Det som får mig til at reagere, er at i dit indlæg hvor du citerer Peter, får det til at lyde som om at hans historie med den blinde er løgn, og det er ikke i orden.
Det kan godt være at det bare endnu engang er dit forsøg på humor, men så er det bare uheldigt formuleret IMHO.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)