03-03-2007, 04:37 PM
LFlex Skrev:Det hjælper ikke spor at man kan bevise man har købt det lovligt HVIS en anden en dag kan påvise det er hans, (hvilket nok er svært her - men jo ikke umuligt med værknummer f.eks) og kan vise at det har været stjålet - så kan man ha betalt ligeså meget det skal være, så skal det bare afleveres igen uden erstatning, men mindre man kan få pengene igen af den man har købt det af.Citat:Hvis uret har været stjålet er det stadig en hælervare.
Det er nødvendigvis ikke en korrekt konklusion. Mener du at alt som engang har været stjålet skal destrures når politiet finder det igen? - sådan fungerer det naturligvis/heldigvis ikke.
Man skal naturligvis i tilfælde med mistænkelige vare være ekstra opmærksom på bevisførelse for ejerskab. Personligt ville jeg ikke gide besværet, da evt. senere salg vil give en køber samme bekymringer som du har nu.[
Iørigt synes jeg man skal holde sig væk når det som her er sagt at nummeret er fjernet fordi det engang har været stjålet - så skal man slet ikke ind i det cirkus.
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)