01-03-2007, 12:48 AM
Jeg har efterhånden kigget en del på omega ure.. Synes de er pæne, især pga deres meget neutrale udseende. Synes umiddelbart at de ligner ure der har mere at byde på end de ser ud til.
Skal jeg købe et brugt omega, vil jeg nok have svært ved at slippe over 1500,- (kommer jo selvfølgelig også an på stand og kvalitet) så ved godt at det er langt fra toppen af poppen, men som du siger baun er der jo en risiko, og desuden ved jeg jo stadig ikke rigtig hvordan jeg vil have det med et armbåndsur..
Måske jeg skulle tage et kig forbi en urmager ved lejlighed..
Og stadigvæk.. Hvis nogen ligger inde med noget som i gerne vil sælge så post lige et billede, og gerne en lille forklaring!
Skal jeg købe et brugt omega, vil jeg nok have svært ved at slippe over 1500,- (kommer jo selvfølgelig også an på stand og kvalitet) så ved godt at det er langt fra toppen af poppen, men som du siger baun er der jo en risiko, og desuden ved jeg jo stadig ikke rigtig hvordan jeg vil have det med et armbåndsur..
Måske jeg skulle tage et kig forbi en urmager ved lejlighed..
Og stadigvæk.. Hvis nogen ligger inde med noget som i gerne vil sælge så post lige et billede, og gerne en lille forklaring!
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)