Service
Hej

Som enkelte herinde sikkert har læst har jeg et Limes Principio med ETA 2824 (dog af den lidt højere karat med Glycidur balance og Nivarox-I og "fint" dekoreret).

Jeg har ikke haft brugt det ret meget, lidt i perioder og ligget stiller her på det sidste. Det er nu omkring 6 år og jeg vil derfor ikke bruge det uden det lige får en service med frisk olie osv. Nu melder spørgsmålet sig: Hvor skal jeg få foretaget service henne?
Jeg kunne selvfølgelig sende det til Limes i Tyskland, men må indrømme jeg ikke rigtigt bryder mig om at sende det med posten, man aldrig er helt sikker på hvordan pakken bliver behandlet og om der er nogen der scorer den undervejs. I bund og grund er det jo et ret standardværk og spørgsmålet er om ikke en lokal urmager i Kbh/Nordsjælland el. Helsingborg (evt. hvor jeg købte mit Rolex) lige så godt kan foretage denne service.

Nogen der har nogle erfaringer/forslag og et bud på hvad en simpel service ca. koster? (brugt så lidt så jeg kan næppe forestille mig der er noget der er slidt)
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

Svar

Beskeder i denne tråd
Service - af McAllan - 27-02-2007, 12:16 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 27-02-2007, 12:26 PM
[Intet emne] - af Rune4000 - 27-02-2007, 05:33 PM
[Intet emne] - af McAllan - 27-02-2007, 09:55 PM
Hej Peter H - af hannover_dk - 28-02-2007, 01:00 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)