21-02-2007, 03:12 AM
Citat:PS. Jeg er knapt 22 år og læser til civilingeniør og finder derfor nørdede ting interessante.
Hehe.. Kan godt lide at du finder nørdede ting interessante, fordi du læser til civilingeniør.. Som om at det ene ikke udelukker det andet!
Men nå.. Tror at du har ret.. Det er nok en meget god idé at købe et quartz ur, inden jeg bliver bidt alt for hårdt af idéen om et mekanisk, selvom jeg må indrømme at tanken om sådan noget kram er fristende! Lidt nørd er man vel.. Desuden kan jeg godt lide at ting nogengange er mere end de ser ud til, ved første øjekast.. Så det er klart at idéen om et automatisk mekanisk ur er lidt i retningen af noget jeg let kunne falde for. Men så igen... Pengene rækker nok kun til drengeuret lige som tingene ser ud lige nu, og det lækre mekaniske ur skal jeg nok nå at få mig når tiden er inde!.
Tror måske at jeg investerer i et Storm ur.. Eller muligvis et Nixon, der efter min smag, også laver nogle pæne ure!
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)