Nybegynder der ikke kan beslutte sig...
Velkommen til TMST

Du stiller 4 spørgsmål kan man sige

1. det bedste starter ur syntes jeg er svært for andre end dig selv at vælge det kommer
vel også an på hvad dine planer for uret er efterfølgende (skal det sælges eller beholdes) som jeg ser det kan man starte med alle dem du kigger på.

2. Jeg føler mig ret sikker på at hvis du købe alle de nævnte ur fra sprit nyt så holder Panerai bedst på pengene.

3. Ja det kommer jo helt an på hvor mange penge du vil lægge i det men noget Rolex,JLC eller andre af de gode mærker kunne jo være en mulighed,
mulighederne er virkelig mange.

4. Af dem du lister er jeg slet ikke i tvivl Sinn U1 hvorfor Icon_question 1 de andre siger mig ikke det vilde,2 jeg har selv modellen i dag
og selvom jeg har haft ure som kostede meget mere så er jeg dybt imponeret over dette ur,og af de ure jeg har været igennem
er det klart et af dem jeg har været aller mest glad,og jeg mener modellen er seriøst overset,min bliver ihvertfald ikke solgt til det som de står til i dag.

Til sidst lige et spørgsmål fra mig til dig hvorfor mener du at U1eren er det mindst generelt anvendelige ur Icon_question
jeg havde lidt de samme tanker inden jeg købt mit,men i dag mener jeg uret går til meget mere end jeg lagde ud med at tro.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Beskeder i denne tråd
Nybegynder der ikke kan beslutte sig... - af tmst - 02-06-2012, 03:38 PM
Re: Nybegynder der ikke kan beslutte sig... - af Stensbjerg - 02-06-2012, 04:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)