23-12-2006, 01:00 AM
Bjarne Skrev:Og du har ret Per, vi er jo efterhånden nok mest til de ældre modeller - også når vi snakker ureFor det første er der vel ikke nogen naturlov i at man kun gør noget for at få noget igen. Hvorfor Bjarne skulle anbefale et sted at købe et ur som kunne koste ham selv et salg til samme kunde - ligger for mig hen som lidt af et mysterie eller paranoia.
Det der med de ældre modeller, også nok i snakker ure, kunne vi få et billede af modellerne?? (sorry):lol:
Jeg er bare lidt glad, jeg har lige købt en nyforniklet og total genemgået maskine med Valjoux 22 (forgænger til 23 men ellers næsten samme) i fremragende stand for 2500 kr (viserne givet ikke originale men det kan løses)
Jeg holder utroligt meget af Valjoux 22 og 23 - smukke værker virkeligt
Jeg tror Ebay blev billig den 22/12 fordi folk havde købt for alle pengene allerede. Sælger var 1200 positive feedbacks og gir kopi på regning for nyfornikling og total adskillese af uret, som han har betalt 350 € for - hvilket knagme da er ærgeligt, men så lærer man hvilke dage det er dumt at sælge på , som han svarede venligt
vh John

Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)