01-06-2012, 06:11 PM
Jeg køber aldrig et ur uden boks og papirer. Men hvad er papirer? Jeg har ofte købt et ur med åbne papirer dvs. Uden stempel og dato og det er jo næsten det samme som ikke at købe papirer, men når det er udenfor garantiperioden betyder det jo heller intet. Boks og papirer indikerer at uret er solgt på reel vis, men boks og åbne kort til feks. IWC kan købes på Ebay, så heller ikke her er man helt sikker.
Jeg kender en person som fik et Rolex i jubilæumsgave, han smed straks boks og alle papirer bortset fra kvitteringen ud, for dem mente han ikke han havde brug for!! Nogle mennesker interesserer sig ikke syndeligt for andet end selve uret. Så selv et ur uden boks og papirer kan være fuldstændig legitimt.
Mvh
Michael
Jeg kender en person som fik et Rolex i jubilæumsgave, han smed straks boks og alle papirer bortset fra kvitteringen ud, for dem mente han ikke han havde brug for!! Nogle mennesker interesserer sig ikke syndeligt for andet end selve uret. Så selv et ur uden boks og papirer kan være fuldstændig legitimt.
Mvh
Michael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)