Mads Gjødesens advarsel på forsiden
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Martin Kaye er 100 % beviste om priserne. De kan godt kende forskel på en 5513 med og uden military dial. Der er i mine øjne forskel på om folk snyder bevist eller ubevist. De urmagere som Peter hentyder til gør det jo i en god mening.

Jeg hverken kan eller vil gå i flæsket på Kaye, men vil blot advare uvidende om, at de kan få betydelig mere for deres ure andre steder.

Som altid er en god handel når begge parter er tilfredse. Er folk tilfredse med at få 25 % af den reelle værdi er det fint for mig. Men ærgerligt hvis de ikke er bekendtgjort med dette når de sælger til Kaye.

Kaye forsøger at fremstå seriøse og betale top priser for sjældne ure. Det er her de overtræder mine grænser for god "opførsel". For det er lodret løgn. Alle ved nok at en pantelåner ikke betaler toppriser og Dowling har sikkert også et på "lig i lasten" mht. at lokke kostbare ure fra folk til små kr. Det er nok desværre svært at gardere sig imod, og mon ikke de fleste af os, incl. mig selv, ville slå til hvis vi fik tilbudt et sjældent Rolex til 25 %. Moralen holder sjældent længere end til ens egen pengepung.

Men at forsøge at fremstå seriøse og vinde folks tillid med en 1/1 avisannonce med teksten "toppriser" og "De højest mulige kontantpriser for dit gl. Rolex..." i overskriften er snyderi, og lokker folk i en fælde. Folk stoler desværre blindt på dette og specielt når det er i et seriøst medie som en respekteret avis. Trist at den ikke er blevet fanget af Stiften som værende useriøs og løgn.

Anyway nu er folk da advaret....

Mads Gjødesen
Svar

Beskeder i denne tråd
kan det - af Mikael L._phpbb3_import15700 - 07-12-2006, 11:33 PM
[Intet emne] - af Peter A - 08-12-2006, 12:42 AM
[Intet emne] - af Peter - 08-12-2006, 03:41 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 08-12-2006, 10:05 AM
[Intet emne] - af MIR - 08-12-2006, 10:35 AM
[Intet emne] - af Peter A - 08-12-2006, 11:12 AM
[Intet emne] - af barker - 08-12-2006, 03:39 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)