07-11-2006, 04:48 PM
Ja mange modeller har taget kraftige prishop det seneste halve år. Specielt transitional modellerne med mat skive og safir som før var prissat som de nyere blankskivede modeller, ser en lovende fremtid i møde. Ref. 16660 er første skud, som er steget til næsten det dobbelte på et halvt år. Morgans GMTs 16750/60 vil nok også ryge op snart, sammen med sub 16800.
Så drømmer man om en stor vintage Rolex samling skal man nok snart få fingeren ud, hvis man ikke vil betale +50 kkr. pr. ur. Som Peter A. pointerer har ingen af de tidligere modeller der har taget kraftige prishop oplevet et efterfølgende fald. De holder niveauet og bliver stadig handlet trods de kraftige stigninger. Anyway...ingen garantier fra min side, men personligt har jeg da sikret mig et par sjove til samlingen inden de stikker helt af.
/Mads
Så drømmer man om en stor vintage Rolex samling skal man nok snart få fingeren ud, hvis man ikke vil betale +50 kkr. pr. ur. Som Peter A. pointerer har ingen af de tidligere modeller der har taget kraftige prishop oplevet et efterfølgende fald. De holder niveauet og bliver stadig handlet trods de kraftige stigninger. Anyway...ingen garantier fra min side, men personligt har jeg da sikret mig et par sjove til samlingen inden de stikker helt af.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)