26-10-2006, 12:25 AM
Tænk en gang en rigtig gang VINTAGE ure fans som tar del. Ja vist er de da lækre og ikke nær så nemme at få fingre i som originaler i forhold til mange meget dyrere stabelvarer som alle med penge kan købe. (Yes yes, jeg ved der er masser af kvalitet i dem, men lad mig nu om MIN passion) - tyndt fint, klassisk og alt det der - men NIX ikke brun urrem til sort bælte og sorte sko, de skal matche efter min mening, det er en del af det vintage - 20 gange så meget mere korrekt vintage med den brune rem til et brunt bælte og et par brune sko, men inget krav om at det skal være sko fra 1966 - kan sagtens være nyeste type - MEN brune
Godt at se lidt vintage her og ikke kun noget om alt det med hvor køber jeg billigst uden at blive snydt en ny LV rolex xxxxxxi udlandet med officielle papirer uden at blive taget i tolden og sikrer størst gensalgsværdi (den er da aktuel nok på et ursite og jeg har fuld respekt for den, men den er helt uinteresant for mig i vintage sammenhæng - og betegnelsen vintage som sitets navn er ikke godt dækkende)
vh John
Godt at se lidt vintage her og ikke kun noget om alt det med hvor køber jeg billigst uden at blive snydt en ny LV rolex xxxxxxi udlandet med officielle papirer uden at blive taget i tolden og sikrer størst gensalgsværdi (den er da aktuel nok på et ursite og jeg har fuld respekt for den, men den er helt uinteresant for mig i vintage sammenhæng - og betegnelsen vintage som sitets navn er ikke godt dækkende)
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)