18-10-2006, 09:21 PM
KlausM Skrev:Hej Martin.
Det er ganske interessant læsning at følge dit første køb. Skriv endelig videre. Et enkelt hurtigt råd: Det er dig der bestemmer tempo. Med andre ord lad dig ikke påvirke eller presse af hurtige eller mukne sælgere der vil have en handle i hus her og nu (ikke at alle sælgere nødvendigvis er det). Du skal heller ikke gå på kompromis med ur valget. Så hellere vent, surf lidt på nettet og evt. starte forfra. Oplevelsen af at have købt det helt rigtige er meget værd og god at tænke tilbage på. Du skal også ind forbi de nævnte urmagere der pt. holder ferie.
Mvh
Klaus
Ja, det er noget forfærdeligt noget, for jeg vil virkeligt gerne vælge det helt rigtige.
Ja, Bo Mølbak virkede som en hyggelig fyr. Var lidt komisk at jeg stod hjemme hos ham.
Det var rigtig behageligt at være på besøg i de enkelte Hvelplund forretninger, og der var ikke rigtig andre mennesker, så følte ikke at jeg tog ekspedienternes tid fra andre kunder, så det var rart. Alle virkede meget forståelige for at jeg ikke havde planer om at gå hjem med et ur idag. De forsøger jo blot at give så god en service og vejledning, at man vælger at komme tilbage til dem, og jeg har da utroligt meget lyst til at komme tilbage flere af stederne og købe der.
Det er meget mærkeligt for mig, at jeg nu også er blevet lidt lun på det der IWC. Jeg prøvede det med den lyse læderrem som i linket. Jeg prøvede også den gamle Pilot med lænken, men ved ikke helt om jeg synes om lænken. Jeg synes at lænken gør at man lægger mindre mærke til selve uret.
En ting der dog stresser mig lidt er de stigninger jeg ser i priserne på blandt andet Rolex og Omega. Ser ud til at det er en generel tendens.
Mvh. Martin

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)